Aku Memilih Kamu~

Aku tetap sygkn kau...

Even aku sush nk lpekan kisah cnta pertama tp aku xpnh berpaling ke belakang..aku trus pndg ke dpn mencari mase hadapan yg tepat bersama kamu..jgn risau syg....

Skrg mase tggl sedikit saja lg..aku akan kembali sibuk mencari identiti diri..menjadi lebih baek..menjadi lebih matang..hanya untuk kamu sorg..=)

Aku tau kamu x senang mdgr dan melihat aku gelisah mengenang dan termimpi2 kisah lama..aku hanya insan biasa..mengenang dan melupakan hanya dipisahkn oleh garisan halus..untuk melupakan, aku perlu mengenang kisah dan bahagian yg perlu dilupakan...maafkn ak syg..ak sdg mencuba..ia menjadi susah kerana ak yg terluka...harap kamu paham....

Kini, ak hanya mendoakn yg terbaek utk kita,dia dan mereka....ak ingin menjadi milik kamu seadanya...jadikan aku kekasih halalmu syg......

Sebenarnya,aku hanya syg kamu seorang.....

1 comments:

alias zainon said...

aku yg bertuah~~~

Post a Comment